Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ιστορίες του καφενέ...


Περίμενε στην γονιά όπως κάθε απόγευμα. Περίμενε τον καφέ του, το κάτι ζεστό, το κάτι της ημέρας.
 Πέτρος, ο νεότερος σερβιτόρος, είδε ότι οι πελάτες είχαν ήδη εγκαταλείψει το καφενέ, ήταν αργά. Από την μισοανοιχτή πόρτα τον είδε εκέι όπως πάντα. Τον έκανε την γνωστή χειρονομία. Σιγά σιγά, βήμα βήμα, ο γριός έφτασε εκεί στο καφενέ και κάθησε. Ο Πέτρος ήξερε ότι ήταν το μόνο που θα φάει, το καφέ κα το μικρό μπισκότο που του πρόσφερε. 
Για περίπου δεκαπέντε λεπτά την ημέρα, ο γριός, σιοπιλά, αισθάνθηκε άνθρωπος...


Και άλλες ιστορίες εδώ...





Απ'ότι κατάκαβα τώρα, εχέμ, εχέμ... κάποιος έπρεπε να μου δίνει ένα κλειδί;

22 σχόλια:

  1. Καφές το κάτι της ημέρας!!!
    Καλό σ/κ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα κι εδώ αγαπημένη μου φίλη!!! Μου άρεσε η ιστορία σου!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά, μεγάλη χαρά μου που ήρθες να με δείς!!! Οοοοο, χαρά, χαρά!!!

      Καλή σου μέρα, φιλενάδα! Ευχαριστώ και καφεδάκι.

      Διαγραφή
  3. Βερόνικα σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!
    Αν έχω καταλάβει καλά είσαι Ισπανίδα και προσπαθείς να γράφεις στα ελληνικά;
    Μπράβο για την προσπάθεια !
    Τα φιλιά μου!
    Πάω να σε προσθέσω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είμαι ισπανίδα αλλά πέρασα πολύ χρόνο στην Αθήνα και στην Ελλάδα έχω πολλούς και καλούς φίλους, τους καλύτερους. Έχω σπουδάσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με δύο υποτροφίες. Έγραψα δύο διδακτορικές διατριβές στην Ελλάδα, το πρώτο είναι η ερμηνεία της μουσικής των Δελφικών Ύμνων αφιερωμένος στον Απόλλωνα, και η δεύτερη Αρμονία και νόμος μέσα στην πόλη, σύμφωνα με τον Ηράκλειτο. Οι δύο διδακτορικές διατριβές τις διάβασα στην ισπανική και ελληνική γλώσσα

      Διαβάζω μόνο ελληνικά βιβλία, γιατί είναι ένας τρόπος για να κρατάω το επίπεδο του λεξιλογίου μου. Να γράφω, το κάνω στο blog. Το πρόβλημα είναι οι δύο πρώτες ημέρες όταν πάω στην Ελλάδα, δεν μου βγένουν τα λόγια! χαχαχαχ!

      Είμαι παντρεμένη και έχω δύο παιδιά που έχουμε υιοθετήσει στην Κίνα πριν απο σχεδών τρία χρόνια, είναι πολύ όμορφα, έξυπνα και καλόκαρδα, είναι 10 και 12 χρονών.Μενω σ'ενα μικρό και πολύ όμορφο χωριό στα βουνά και κοντά στην θάλασσα...

      Φιλιά, ευχαριστώ και καφεδάκι!

      Διαγραφή
    2. Βερόνικα, διάβασα την απάντησή σου στην αγαπημένη μου Αριστέα και πραγματικά συγκινήθηκα με τα όσα έγραψες... Σου σφίγγω νοερά το χέρι με πολλή εκτίμηση από τη μακρινή Αυστραλία :)

      Διαγραφή
    3. Αυστραλία δεν είναι μακριά, κοίτα ήρθε το σχόλιο σου σε ένα λεπτό! :)))

      Ευχαριστώ πάρα πολύ τα λόγια σου, χίλια ευχαριστώ.

      Πολλά φιλιά και καφεδάκι... πάντα ελληνικό!

      Διαγραφή
  4. καλημερα! καλως σε βρηκα!
    πολυ καλη η συμμετοχη σου!
    να εισαι καλα!

    Καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου!!! Ευχαριστώ πο ήρθες εδώ στο σπιτάκι μου!!

      καλά που σε βρήκα και εγώ!

      Εμείς θα αρχήσουμε την Πάσχα απο 17 - 28 και με κλειστά τα σχολεία... Τρέμω!!! Μακάρι να έχουμε καλό καιρό και να πάμε λιγο στην παραλία.

      Φιλιά πολλά και το καφεδάκι σου!

      Διαγραφή
  5. Υ[εροχη η ιστορια που εγραψες, συντομη αλλα τοσο μα τοσο περιεκτικη!
    Και η προσωπικη σου ιστορια, εξισου υπεροχη! Τα σεβη μου και την εκτιμηση μου χαρηκα που σε γνωρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που ήρθες, έτσι θα έχω και άλλο μλπογκ να διαβάζω και μια καινούργια φίλη!!

      Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.

      Φιλιά.

      Καφεδάκι;

      Διαγραφή
  6. Γεμάτη νόημα η ιστορία σου!
    Εντυπωσιάστηκα και με όσα έγραψες στο σχόλιό σου στην Αριστέα...νομίζω πως αγαπάς την Ελλάδα όσο αγαπάει η κόρη μου την Ισπανία...
    Σπούδασε (κι) εκεί, έχει φίλους εκεί κι αν μπορούσε θα έμενε εκεί..
    Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου!
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, ευχαριστώ. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο αγαπώ την πατρίδα της καδιάσ μου, η Ελλάδα μου. Όλα τα χροστάω στην Ελλαδα, γιατί μέσα στις υποτροφίες είχα και ξενοδοχείο, το φαί, άδια για την βιβλιοθήκη της Βουλής... και πολλά άλλα, εαν δεν ήταν έτσι εγω δεν θα μπορούσα να τελειώνω τους σπουδές μου, στην Ισπανία τίποτα χροστάω...

      Χαιρόμαι που η κόρη σου τα πέρασε καλά εδώ, είναι μια πολύ όμορφη χώρα!

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, καλώς που σε βρήκα και εγώ, Μαρία.

      Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Τι ομορφη ιστορια....
    μεσα σε λιγες γραμμες ζωγραφισες μια ολοκληρη ζωη,συναισθηματα, οπως οι ρυτιδες στο προσωπο του γερακου της φωτογραφιας!
    Ουαου για ολα οσα εχεις καταφερει μεχρι τωρα!!!! Να χαιρεσαι την οικογ.σου κ νασαι παντα χαρουμενη κ δυνατη.
    καλως σε βρηκα. Θα ερχομαι εγω μαλλον εδω στο σπιτακι σου γιατι εμενα δυσκολα θα με βρεις πια. Μονομε μεηλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε, να μου γράφεις το μειλ σου! με μεγάλη χαρά θα μιλάμε και με το σκέιπ εαν έχεις!!! Θα σου δίνω το κοδικό μου στο μειλ.

      Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, χαρά που σε βρήκα και εγώ!

      Φιλιά, καφεδάκι και Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  8. Βερόνικα καλησπέρα!
    Επιτέλους επανέρχομαι μετά από μερικές μέρες δημιουργίας, στους κανονικούς μου ρυθμούς!
    Έχω εντυπωσιαστεί από όλες τις πληροφορίες που μου έδωσες και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Αν μπορείς γράψε το μέιλ σου ή δυο λέξεις στο δικό μου για να έχω το μέιλ σου
    tea_airis@yahoo.gr είναι το δικό μου
    Θέλω να σου στείλω ένα μέιλ από προχθές!Στους φίλους σου στην Ελλάδα βάλε κι εμένα! :)))
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έγραψα μειλ, φιλενάδα. Σ'ευχαριστώ το ενδιαφέρον σου.
      Ποποοο, μια καινούργια φιλενάδα :))

      Φιλιά πολλά, πολλά .... μα πολλά!

      Διαγραφή
  9. Bερόνικα η ιστορία σου βαθιά συναισθηματική και ανθρώπινη με κέρδισε όμως περισσότερο με κέρδισες εσύ, η προσωπικότητά σου και η αγάπη σου για την Ελλάδα και τον πολιτισμό της, θα είναι μεγάλη τιμή μου να με θεωρήσεις φίλη σου, δεν έχω δικό μου μπλοκ, όμως με φιλοξενούνε στα δικά τους κατά καιρούς. Καλό Πάσχα αγαπημένες φίλες όπως η Αριστέα και η Joan Petra Καλό Πάσχα να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα καινούργια έχω!!! Γειά σου Κλαυδία! Ευχαριστώ τα λόγια σου, πως να μην σας αγαπάω;

      Έχεις μειλ;
      Να μου το γράψεις στην τελευταία ανάρτηση, παρακαλώ;

      Φιλιά πολλά και πασχαλινό καφεδάκι.

      Διαγραφή