Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

♫ ♩ ♬ ♫ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΜΟΥ ♫ ♩ ♬ ♫

Δύο διαφορετικά ταξίδια σε ένα...


Πρώτο ταξίδι: Αγοράσαμε δύο αεροπορικά εισιτήρια για το σύζυγό μου και για μένα, να πάμε στο γάμο της Σοφίας και του Γιάννη, η κόρη των φίλων μου, στο νησί της Σίφνου. Ήταν το πιο υπέροχο ταξίδι της ζωής μου... γιατί το ταξίδι του είναι μια άλλη ιστορία που θα σας πω μετά.

 

Είχα πάει δυο φορές στο νησί, αλλά αυτή τη φορά ήταν ξεχωριστή. Έζησα τις προετοιμασίες του νησιότικου γάμου νησί από την αρχή μέχρι το τέλος με τους καλύτερους φίλους μου, με τα καραμέλα και τις μπουμπουνιέρες, τα φρέσκα κλαδιά ελιάς, τα λευκά τραπεζομάντιλα που σιδέροσα εγώ με πολύ χαρά, τα φρέσκα λουλούδια και τα φαναράκια με κεριά, το μακιγιάζ και κομμωτικής, τους φίλους παντού, πολύ χαρά και κουβέντες, καφεδάκια στην θάλασσα, τα υπέροχα ηλιοβασιλέματα, τα κρύα νερά της θάλασσας και στην περιοχή Πλατύ Γιαλό, δείπνο στην παραλία με τα φώτα του λιμανιού που αντανακλούν στο νερό ... Τι να σας πω που δεν ξέρετε;

Α! Ξέχασα να σας πω ότι μοιράστηκα ωραίες και πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τον Μανώλη Γλέζο...


Δέυτερο ταξίδι: Αλλά ήμουν μόνη, επειδή δύο ημέρες πριν να πετάξουμε, πήρανε τηλέφωνο τον σύζυγό μου να εργαστέι τρεις μήνες σε ένα μακρινό νοσοκομείο, όχι, δεν είναι γιατρός ούτε σχέση με τέτοιο, αυτός είναι καθηγητής της ιστορίας , αλλά δεν ξέρουνε ποιός έκαε λάθος και αυτός ήταν σε μια λίστα ανεργίας για να εργαστεί ως επιστάτης χειρουργείο!!!
 Όπως απαιτείται δουλειά και χρήματα, αυτός έμεινε στο σπίτι και εγώ πέρασα μια χαρά, χαχαχα.
Την πρώτη ημέρα, τον βάζουν το πράσινο φόρεμα, πράσινη μάσκα , πράσινα παπούτσια χαρτιού, πράσινα γάντια και πράσινο καπελάκι. Του είπαν να περιμένει έξω από το χειρουργείο εντολές του γιατρού. Χαρούμενα ήρθε ο γιατρός, και τον είπε να μπεί μέσα. Στο κρεβάτι ήταν μια κυρία με τα πόδια της ανοιχτά. Ο Χουάν, ο άνδρας μου στέκεται στη γωνία του. Ο γιατρός τον κοιτάει. Ο Χουάν εκεί.
Γιατρός: «Είσαι νέος εδώ; Είσαι τυχερός, σήμερα είναι η μέρα των κώλων».
Ο Χουάν ακόμα στέκεται στη γωνία του περιμένοντας διαταγές, όπως ο άλλος τον είχε πει. Ο γιατρός τον κοίταξε και περίμενε. Ο σύζυγός μου δεν ήξερε τι ήθελε ο γιατρός.
Στο τέλος, κουρασμένος από την αναμονή, γιατρός είπε:

- Όταν η Royal Corps Επιστάτων Χειρουργείων θέλει να ξεκινήσει ...
- Τι μπορώ να ξεκινήσω;
- Να αρχήσεις με τις συσκευές για τη λειτουργία ...
- Τι συσκευές;
- ... Καλά, το επάγγελμα σου;
- Καθηγητής ιστορίας ...


Μετά την έκπληξη, ο γιατρός γέλασε και άρχισε να μιλάει από τη Γαλλική Επανάσταση και τον βοήθησε να τοποθετήσει τις συσκευές για τη λειτουργία του. Από τότε ο γιατρός και ο σύζυγός μου συνεργαστήκανε τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες....



Και άλλα ταξίδια στο πρακτορείο της Πέτρας...




Καφεδάκι με μπισκότο, να το πεις και να το φας...



15 σχόλια:

  1. Για φαντάσου τι ιστορία και αυτή Βερόνικα !!! Τι έπαθε ο Χουάν σου; Ταξίδι στη Σίφνο είναι η μαγεία !!!
    Buenas nochew amiga mia , espero el proximo viaje en Grecia!!!
    Besitow muy dulces

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. NIkol, muchas gracias. Sifnos es una belleza; la playa, muy fría para mí; la comida a la orilla del mar, excelente.

      El próximo viaje a Grecia está lejos porque ahora solamente tenemos los famosos 426 euros para vivir los cuatro, y de ese dinero es difícil ahorrar, amiga mía! Los niños crecen y algunos amigos nos ayudan con la ropa, menos mal!!!!

      Un besito y cafelito.

      Διαγραφή
  2. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!! Πάρα πολύ πλάκα και υπέροχη περιγραφή!!

    Όμως Βερονικάκι μου......είμαι η....Petra και όχι η Αριστέα!!!!!!!!!!!!!!!! Αχαχαχαχα!!!!!!!!!
    Κι επίσης, μου αρέσει το φλιτζάνι/καφές! Το παίρνω και φεύγω!!!! Φιλιά!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Petra!!! ΟΥΠΣ, έκανα λάθος!!! μπερδέυομαι με τα ονόματα ακόμα,
      με συγχωρείς, ναι;

      Μεγάλο φιλή και αρωματικό καφεδάκι, φιλενάδα μου! Ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  3. Το ταξίδι στη Σίφνο είχε από όλα...και όμορφες γαμήλιες προετοιμασίες κι ενδιαφέρουσες συζητήσεις...
    Γέλασα πολύ όμως με το περιστατικό στο χειρουργείο...!
    Ο καφές σου κερασμένος όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε, η ιστορία είναι αληθεινή! Ο καιμένος μου.... χαχαχαχα!

      Φιλιά πάρα πολλά και ένα καφεδάκι παρέα.

      Διαγραφή
  4. Απιστευτο! Τελικα δεν συμβαινουν μονο στην Ελλαδα αυτα!!! χαχαχαχα!Παλι καλα που δεν τον εβαλαν να κανε εγχειριση!
    Πολυ γλυκες οι αναμηνσεις απο τη Σιφνο, κριμα που δεν εχω δει τετοιο παραδοσιακο νησιωτικο γαμο, σιγουρα ειναι μοναδικη εμπειρια!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Βερονικα μου! Χριστινα με λενε! Φιλια!

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα μου! Ισπανία είναι η χώρα του κορόιδου...
      Ηταν πολύ, πάρα πολύ όμορφο το γάμο, στα νησιά είναι άλλο πράγμα. Και στην Αθήνα έχω πάει αλλά καμία σχέση.

      Φιλάκια, πεταλουδίτσα!

      Διαγραφή
  5. Θελω τον καφέ μέσα στο μπισκότο ΤΩΡΑ!!!!!
    είσαι φίλη μου τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βερόνικα έλιωσα στα γέλια! Να'σαι καλά!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ γελάω ακόμα!!!! Τέλεια η περιγραφή!!!! Α, κι ο καφές χάρμα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοο, τότε καλά το έγραψα στα ελληνικά!!! Χαρά μου!!!

      Φιλιά και το καφεδάκι σου!!

      Διαγραφή