Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Καφεδάκι, βιβλίο ή τα δύο;



Στην αρχαιότητα, στην Αίγυπτο ονομάστηκαν στις βιβλιοθήκες "Θησαυρό των θεραπείων της ψυχής". Πράγματι, τους θεράπευσε και μας Θεραπέυουν τα βιβλία από την άγνοια, την πιο επικίνδυνη ασθένεια και την πηγή απ' όλες τις άλλες.


Και εσύ; Για πές μου...

Πόσα βιβλία διαβάζεις εσύ κάθε χρόνο; 
Είναι ακριβά τα βιβλιά και θα διάβαζες πολλά εαν δεν ήταν έτσι; 
Τι είδος βιβλίο σε χαλαρώνει, σε ενθουσιάσει, σου τραβάει το ενδιαφέρον; 
Εγώ 15 - 20...
Ναι, ναι, ναι, ναι...
Τα βιβλία στα ελληνικά... Μόνο!


Καφεδάκι και βιβλίο...

9 σχόλια:

  1. Παλιά διαβαζα πολύ περισσότερα τωρα 5-6 το χρονο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από 25 ως 40. ανάλογα το βιβλίο. υπάρχουν βιβλία που φεύγουν εύκολα, άλλα τα διαβάζεις πάρα πολύ προσεκτικά.
    λατρεύω το ιστορικό μυθιστόρημα.
    ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο ουμπέρτο έκο. και ακολουθεί ο λη τσάιλντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω εχω χρονια να διαβασω βιβλια Βερονικα μου...
    Παλια διαβαζα πολυ συχνα..
    τωρα δεν με ιντριγκαρει και τοσο και δεν διαβαζω πια
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τα έχω μετρήσει ποτέ, αλλά διαβάζω συνέχεια, οπότε είναι πολλά!!
    Και ευτυχώς υπάρχει και η δανειστική βιβλιοθήκη γιατί δεν θα μπορούσα να αγοράσω τόσα πολλά βιβλία...δε θα με προλάβαινα...χαχα!
    Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία...και διαβάζω σχεδόν τα πάντα...
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βερόνικά μου βιβλία διαβάζω ασταμάτητα το καλοκαίρι και κυρίως μου αρέσουν τα ιστορικά μυθιστορήματα ..
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα φιλη μου!
    εχω δε διαβαζω πολλα βιβλια, ανεκαθεν δε διαβαζα πολλα αλλα τα τελευταια χρονια σε σχεση με παλαιοτερα κατι κανω.
    ομως σιγουρα ειναι καλα οποτε παλι καλα που υπαρχουν οι βιβλιοθηκες και οι φιλοι! :)

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βιβλιο με έναν καφε ομως που να τον πινω και αργά γιατι θα παθουν τα νευρα μου...χαχχαχαχα

    Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καφεδάκι και βιβλίο... ασυναγώνιστος συνδυασμός.
    Λατρεύω τα βιβλία και διαβάζω τουλάχιστον έξι το χρόνο για μένα και περίπου 20 παιδικά για να εθίζονται τα ζουζούνια μου.
    Δυστυχώς η τιμή τους και η οικονομική μου κατάσταση δεν μου επιτρέπουν να αγοράζω πολλά αλλά ευτυχώς η δανειστική βιβλιοθήκη με καλύπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βερόνικα καλή μου φίλη, εγώ διαβάζω ποίηση, πεζογραφία, δοκίμιο και κάποιες φορές φιλοσοφία. Δεν ξέρω πόσα βιβλία διαβάζω το χρόνο. Ίσως και 30 ή λίγο λιγότερο ή περισσότερο. Τα βιβλία δεν είναι πια ακριβά στην Ελλάδα, γιατί οι τιμές τους έχουν προσαρμοσθεί στην οικονομική κρίση. Και ναι! πολύ σωστα, τα βιβλία είναι θησαυροί, μέσα από τα οποία ισορροπούν και διευρύνονται διευρύνονται το λογικό και το θυμικό, συγκροτείται η σκέψη, γίνεται πιο μεγάλη η θέαση του κόσμου και θεραπεύεται η ψυχή. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! Πίνω στην υγειά σου ένα ούζο Μυτιλήνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή